Bestillingshjelp

Informasjon angående bestilling av deler og rekvisita via. nettsiden

Frakt

Alle produktene på nettsiden står oppført med dimensjoner og vekt for forhåndskalkulert frakt. Mange av våre produkter er svært tunge og har dimensjoner som kan kategoriseres som “uhåndterlig” hos mange transportører som Bring, Postnord, Posten etc. Når ordren din til sammen overskrider en viss vekt (ofte 35kg) og dimensjon kan du oppleve at alternativene for forhåndskalkulert frakt blir borte. Du sitter da igjen med enten: 

  • Jeg vil avtale frakt med en ansatt
  • Hentes hos Småbåthavner

“Jeg vil avtale frakt med en ansatt” betyr at vi gjør så godt vi kan for å finne best mulig fraktalternativ ut fra andre transportører vi benytter men som ikke tilbyr integrering med nettsiden vår. Avtale frakt med en ansatt kan også være at du har bekjente som kan plukke opp varen på vårt lager og levere til deg fraktfritt. Vi tar alltid kontakt med deg når du velger de to ovennevnte alternativene.

For å få opp alternativer for frakt må du enten logge inn, bruke fraktkalkulatoren i handlekurven eller legge inn dine opplysninger på kassesiden.

Automatisk fraktberegning er ikke tilgjengelig på feks. flytebrygger, utriggere, landganger og tilsvarende «tunge» varer.

 

Fraktalternativer med Bring:

Privatperson Bedrift
Pakke til hentested – Pakken sendes til ditt lokale hentested, opptil 35 kg Pakke til bedrift – leveres på døren. Opptil 35 kg per kolli
Pakke levert hjem – På døren 8-17 eller 17-21 avhengig av postnummer. SMS når pakken er på vei. Opptil 35 kg Partigods til bedrift – leveres direkte og inkludert henting. Kapasitet – fra 3500 kg i en sending

 

Betaling

Vi tar imot betaling via. følgende:

  • Vipps
  • Faktura
  • Direkte bankoverføring
  • Kort/kontant hos oss. 

All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til selskapenes regelverk. Vipps er ikke tilgjengelig som betalingsalternativ hvis forhåndskalkulert frakt er utilgjengelig.